onsdag den 29. oktober 2014

Mit job i Sunny Beach !

I sommeren 2014, arbejdede jeg på en 'dansk' restaurant i Sunny Beach, Bulgarien, som hed  H. C. Andersen.
Jeg fik jobbet, samme dag som guideskolen sluttede, og jeg tog chancen og spurgte efter et job, og 10 minutter efter, havde jeg det! Var SÅ lykkelig!
Jeg arbejdede som servitrice, hver dag, 16-00+, hvilket var perfekte arbejdstider for mig! Så havde kunne jeg sove længe og stadig nå at tage på Den glade viking, med alle mine venner, som arbejdede som bartendere der.
Mine kollegaer var alle bulgarer, undtagen Mike, en af vores bartendere, som også var fra Danmark,
Super søde mennesker altså! Især Bobbi, som jeg havde et tæt forhold til. Aldrig har jeg mødt så frisk en kvinde altså!
Jeg blev desværre nød til at tage hjem før planlagt, grundet personlige problemer osv, men de tilbød mig samme job, næste sommer, så det glæder jeg mig til!!! Og jeg håber det er nogen af de samme personer !
Jeg savner dem alle utroligt meget og er super glad for den oplevelse de gav mig. Der er altså noget helt specielt ved at arbejde i udlandet i en helt anden kultur! - og hold nu op, drikkepenge er meget sjovere i udlandet! :D
 
In case, my coworkers are reading this, I'll translate it for you:
In the summer 2014 I worked at a 'Danish' restaurant in Sunny Beach Bulgaria, called H. C. Andersen.
I got the job, the same day as my guide school ended. So I took a chance, asked for a job, and 10 minutes later, I had a job! I was SO happy!
I worked as a waitress, everyday, 16-00+, which was perfect for me! Then I was able to sleep and still party at The Happy Viking, where all my friends worked as bartenders.
My colleagues was all bulgarian, except Mike, one of our bartenders, he was also from Denmark.
So nice and kind people!! Especially Bobi, who was the one i spoke the most with. Never have I ever met such a nice and fresh girl/lady!
Unfortunately I had to go home earlier than planned, because of some personal troubles etc., but my boss offered me to come back next summer, so I'm really looking forward to that! And I hope I'll see some of the same people from the summer of 2014!
I really miss all of them and I'm so glad I got the chance of getting this experience, that they gave me! There's something really special about working in another country and in another culture. And oh my, the tips are lots more funny than in Denmark! :D
So thank you SO SO MUCH Guys!!! <3
 
 
Her er lidt billeder af sommer'2014 teamet!
 
 

Bobi med en af vores kære gæster, Colin!
Han fandt mig senere på facebook, og skrev at vi var hans yndlings restaurant i Sunny Beach,
for vi havde det bedste mad og den bedste service, og de sødeste tjenere! Aww !
 
Bobi with one of our guests, Colin!
He later found me on facebook and texted me, that we were his favorite restaurant,
 because we had the best food, the best service and the best staff!

Min bon til en af gæsterne, fordi vi havde snakket musik.
 
My recipe to one of our costumers, because we talked a lot about music!

Min tegning af Bobi :D
 
My drawing of Bobi :D

Vores bartender Genadi og jeg, dagen før jeg tog hjem :)
 
Our bartender Genadi and I, the day before I went home!

Vores 3 bartendere, Stoil, Genadi og Mike
 
Our 3 bartenders

Bobi !

Vores promoter Ivo og jeg !
 
Our promotter Ivo and I!
 

En lille video af mine skøre kollegaer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar