torsdag den 6. november 2014

Halloween!!! Alice gone bad!


Jeps, jeg laver selv mine make-up/sår effekter :)
 
 
 
Jeg lavede også denne spiderman-sugar skull make-up på fødselaren.
Lidt udtværet på dette billede, men den blev ganske fin.
Jeg kunne godt ha' gået mere op i nogle skarpe kanter osv,
men det var der simpelthen ikke tid til!
 
Min veninde ville ha' mig til at lave en uhyggelig make-up på hende også.
 Liiidt svært at komme på noget, når man er i gang
med en andens make-up og kun har 10 minutter
Men de blev okay.. Jeg er langt fra tilfreds, men det var noget..
De øverste øjenvipper manglede desuden,
da jeg glemte dem i alt stressen.
 
- Er super glad for alt den ros jeg fik af alle den aften, da det er noget jeg selv går op i..
Maria (fødselaren) fortalte dagen efter, at flere havde spurgt hende,
om jeg var make-up/teater make-up artist.. Sødt, men langt fra korrekt hehe <3
 
Vi spillede græskar-bowling!
 
 
 
 

                                
Selvfølgelig var jeg gået op i detaljerne.
Ingen Alice i eventyrland uden 'eat me' småkager!
Og de blev faktisk spist !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar