tirsdag den 25. november 2014

Om 44 dage, bliver dette mit nye hjem!
 
 






 
 
Og jeg kan næsten ikke vente!!
Jeg flytter sammen med min bedsteveninde, som bor i Jylland.
Vi har været bedsteveninder i like 7 år, siden vi mødtes til vores
begges første Tokio Hotel koncert i Tyskland.
Vi har altid taget tog til/fra Jylland, ca 1 gang om måneden,
for at besøge hinanden. Men vi har ikke set hinanden de
sidste 3 år, pga. skole, rejser, kærester osv. osv.
Men til januar, lejer vi denne lejlighed i Husum/Brønshøj.
Jeg glæder mig ufatteligt meget til at bo sammen med hende!
- Og endelig hørte hun efter hvad jeg sagde, ang. at flytte til Sjælland! :D !
 

Et af de første billeder der blev taget af os.
Da vi var til Award show i Tyskland.
(Vi kaldte os selv, for Bill's rødsokkede angels.. Flovt.)

Det absolut sidste billede der er blevet taget af os, for 3 år siden.
Strømmen gik da et lyn slog ned lige i nærheden. Skide morsomt! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar