mandag den 27. oktober 2014

Nu er jeg gal!

Jeg arbejder som eventpige, for et firma der hedder Brandvenue, hvor vi er ude for bla. Carlsberg og Tuborg.
I år var jeg (flere gange, for de ville bare SÅ gerne bruge mig) blevet tilbudt at være J-dag nissepige, jeg skulle bare sende min ansøgning og et par billeder til Carlsberg.
Jeg har nu, endnu engang, modtaget en sms om at ansøge vagter, hvortil jeg svarede, at jeg havde søgt.
Jeg fik svaret: Vi vil super gerne sætte dig på en vagt, men du har en alt for stor tatovering, som gør at jeg ikke kan sætte dig på. Carlsberg vil ikke have tatoveringer i år.

Undskyld hvad for noget??? Jeg troede vi var i 2014, og at folk VAR kommet sig over tatoveringer. Findes der virkelig stadig folk, som bliver forarget over dem? Jesus christ! Ja for Carlsberg er jo noget at det mest fornemme selskab man kan komme i. Der er ingen med tusser, der drikker nogle af Carlsbergs produkter jo!
Nå ja, så fik mor og far jo desværre ret alligevel, mht. at man ikke kan få arbejde, når man har tatoveringer...
Jeg synes det er dybt latterligt og en anelse diskriminerende. Fordi jeg har valgt at udsmykke min krop, men en anden person ikke synes det er flot, så kan jeg ikke få arbejde? Det er jo ikke fordi jeg har "satan" stående eller et billede af et barn der bliver røvpulet eller sådan noget!?

Danmark.. Du skuffer mig endnu engang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar