onsdag den 29. oktober 2014

 
 
Så gik endnu en dag.
Og den har været mere produktiv end de andre dage!
- Jeg fik meldt mig ledig på jobcentret
- Jeg fik ringet til min mormor
- Jeg fik oprettet en profil, på bruger og hjælperformidlingen (Hvor man kan være handicaphjælper osv.)
- Jeg fik mail om at jeg er blevet kaldt til jobinterview i Magasin!
- Jeg tog ind på mit arbejde, og spurgte hvad fanden der foregik og om de ikke bare kunne fyre mig? Der har været en masse problemer mht. løn, feriepenge, weekendstillæg og nattillæg, og jeg har nægtet at arbejde weekend, før jeg fik en ordentlig løn + tillæg og den fuldtidsstilling jeg er ansat til! Så jeg havde ikke hørt fra dem i 2 uger, og det tjener man altså ingen penge af! Men de ville ikke fyre mig, og ville rigtig gerne beholde mig, fordi jeg var så god til mit arbejde, og han skulle nok finde ud af noget til mig. Det er bare ikke hvad min supervisor sagde i telefonen i går. Der blev der sagt, at de kun ville bruge de andre, der kunne tage alle vagter, og så kunne jeg få det, som ingen andre gad at ha'. Så jeg gav dem til på mandag, til at finde ud af noget ordenligt, ellers skrider jeg derude fra. Jeg er ikke dum, og min arbejdskraft skal ikke udnyttes, så det er negativt for mig selv, for så finder jeg noget andet!
- og så fik jeg set Fuglekrigen i Kanøfleskoven! Den er åbenbart et must see! Pipskid og Fiserøv haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar