søndag den 26. oktober 2014

Halloween! One of my favorite times of the year


Alice came to a fork in the road.
‘Which road do I take?’ she asked.
‘Where do you want to go?’ responded the Cheshire Cat.
‘I don’t know,’ Alice answered.
‘Then,’ said the Cat, ‘it doesn’t matter.
 
 
Så er det endelig ved at være tid til, at jeg skal til årets halloween fest!
Jeg elsker denne højtid. Ikke for at fejre allehelgensaften, men fordi jeg eneeeelsker at klæde mig ud og øve mig på mine make-up skills!!!
Jeg har glædet mig i flere uger, og jeg vidste lige fra start af, hvad mit kostume skulle være i år.
Alice i eventyrland!
Jeg elsker filmene (både animeret og virkelig), og det var en film jeg så virkelig ofte, da jeg var lille.
 
Så kostumet er bestilt, og latex og teaterblod er fundet frem, for det skal ikke være
en traditionel Alice.
Som, dem der har set filmen ved, så skal Alice i følge dronningen, ha' hugget sit hoved af,
så derfor laver jeg "et cut" over halsen, som om hun har fået hugget hovedet af, og nu er et genfærd/zombie
Jeg fik alt min inspiration fra denne video:
 
Jeg har endda købt kontaktlinser, hvilke jeg er meget spændt på at øve mig på,
en af de kommende dage. Jeg har aldrig prøvet at ha kontaktlinser i!!
Har købt disse:
 
 

Sidste år var jeg udklædt som både skelet og School girl zombie stripper
(blev det vist til, hen ad aften haha)

 

 
Havde selv lavet alt make-up og effekter!
Håber på, at mine skills er endnu bedre i år!

Men i år står den på Alice in wonderland, og jeg kan slet ikke vente!
Min bror tager begge film med til mig i aften, så jeg kan stene dem op til dagen :D
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar