torsdag den 23. oktober 2014

Hvem er jeg?

 

`
 
Kort om mig:
Celine Samsø
22 år
Bor i København
Uddannet rejseleder (guide)
- Jeg tog Utopia guideskole, i Sunny Beach, maj 2014.
Arbejder som bartender og eventpige
- i Valby Big Bowl, og for Brandvenue aps
Har boet og arbejdet i udlandet
- Jeg var promoter for Den glade viking, og bartender på en bar i
Bad Gastein, Østrig, vinteren 2013/2014
- Jeg arbejdede på en "dansk" restaurant, H. C. Andersen, i
Sunny Beach, i sommeren 2014
Min drøm er at komme ud og arbejde som Rejseleder
- Men det har kostet penge at blive røvrendt af sin "veninde",
og derfor miste sin lejlighed, og at betale sin rejseleder uddannelse,
så drømmen må vente...
 
Jeg går utroligt meget op i tøj, neglelak, mit hår og udseende
- så det vil der komme en masse posts om.
Derudover vil der komme posts om min hverdag
- som til tider kan være røv syg.
 
Jeg elsker at grine
- og jeg synes selv, at jeg er den sjoveste i hele verden!
 
Jeg er narcissist med et kæmpe M
- Jeg er pjattet med at tage selfies, jeg gør det ofte, og flere gange om dagen.
Jeg er vild med hvordan jeg ser ud. Så forvent en masse billeder af MIG!
 
Jeg er nok kinda en "drenge-pige" når det kommer til mit sociale liv.
- Det skal ikke misforstås.. Det jeg mener er, at jeg hænger utroligt meget
ud med "drengene", i min vennegruppe. Der har jeg det bedst.
 
Partypige eller den generte pige?
- De fleste vil nok kalde mig en partygirl, da det faktisk er dér jeg har mødt
flest af mine bekendte, den dag i dag. Men dem som kender
mig rigtig godt, ved at jeg også er en meget genert pige.
Jeg lukker ikke nogen ind, før jeg vælger at stole på dem.
 
Jeg har været igennem en masse, hvilket har gjort mig til den jeg er i dag.
Nogen vil måske sige at jeg er kold i røven, men jeg tror på karma,
og jeg behandler dig efter DIN opførsel overfor mig.
 
Min utopia famile's beskrivelse af mig:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar