mandag den 1. december 2014

 

Tack för ditt köp.

Tack för att du tänker på miljön. 
 Vi önskar dig en trevlig resa!
 
 

 
 
Yaaay!! Så kommer jeg endelig afsted til Sverige!
 
Og jeg skal bo hos disse 2 skønne daaaaamer, Viktoria og hendes mor
- og så self musse, hendes kat!
 
Jeg mødte Viktoria's mor og hendes veninder i Sunny Beach
 

 Party girls!!
 
Viktoria mødte jeg for første gang i Østrig, d.26 december 2013,
så vi har faktisk snart kendt hinanden i et år! :o
Vi skulle begge arbejde som promotere for Den glade viking i Bad Gastein.
Det var vi faktisk 4 der skulle. 3 svenskere og mig.
Men der opstod nogle problemer, så Lisa og jeg fandt et andet sted at arbejde.
 
Alle 4 'promotere/bartendere'
Hannah, Lisa, Viktoria og jeg!
 
Næste gang jeg så Viktoria, var i lufthavnen, da vi begge skulle til Sunny Beach.
Jeg skulle på guideskolen og hun bartenderskolen.
 
(Klammo billede!)
Vi drak selvfølgelig vin i lufthavnen og havde en fest!!
Har senere fået at vide, af mine medstuderende, at folk var lidt
 skræmte over os, fordi vi allerede festede i lufthavnen
og snakkede med alle. haha :D
 
Viktoria og jeg endte med at blive roomies på Utopia
Det var super sjovt... og spændende!
 

 
 - Jeg vågnede op til en nøgen manderøv en dag! hahahah :D
 
Viktoria og jeg blev senere roomies igen, senere i sæsonen,
da hun arbejdede som bartender og jeg som tjener
 

 
Der vågnede jeg op til denne, i stedet for en røv :D !
 
Jeg tog desværre hjem før de andre (boede med Mari Liis og Isabella også)
og efterlod dem disse notes!
 
 
Lidt intern humor :D
 
Senere har jeg set Viktoria kort, når hun har været i Danmark,
for at feste med Vikingerne/DGV reunion
 
Men NU er det min tur til at komme til Sverige, Halmstad, og se hvad de har at byde på!
Ved at vi skal i byen, på McDonalds og hjem til hendes mormor og morfar og ha kødboller (dem mødte jeg også i Sunny Beach)
og mon ikke, jeg også får hilst på Lisa :D ?
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar