tirsdag den 2. december 2014

Magic pants!!!

Jeg snakkede med mutti om at få dem i julegave. Jeg kiggede længe på dem. Jeg var meget i tvivl om hvilken model det skulle være. Jeg bestilte. Jeg ventede, og ventede. Jeg skrev til dem, om hvor de blev af. Jeg ventede igen og så ventede jeg lidt mere og SÅ fik jeg beskeden om, at der var kommet en pakke til mig fra Norge!!!! WORTH THE WAIT!

 
THAT ASS !!!
 
 
Amen se lige på den! Hvem vil ikke gerne rende rundt med sådan en dejlig booty!?
Jeg er intet mindre end lykkelig! Jeg klapper i mine små fede hænder af begejstring! :D
De sidder simpelthen så godt og de er super rare at ha' på.
Man kan nærmest ikke mærke at man har dem på.
Øverst sidder der et silicone bånd hele vejen rundt,
som også hjælper på at holde dem oppe.
Bukserne er fra weightless.no , så altså fra Norge.
Typen er WR.UP, og også kaldet Freddy's.
Mine hedder: WR.UP® STRAIGHT GRÅ (G14), og står til 900,- DKK
 
- Nej, der er ikke implantater i.
- Ja, man kan godt kalde dem "snyde bukser", men man skal
altså også selv ha en god nummi i forvejen, før de hjælper.
Det eneste "snyd" der er, er at sygningerne sidder perfekt og
løfter en numse lidt op og former den flot
 
Desværre bestilte jeg dem i "straight" modellen, da jeg var bange
for at benene var for korte.
Ja, nu flagrer det nederste af bukserne så på mig,
så farmor skal sy dem ind i morgen (Hurra for farmor, der er skrædder)
Det ligner lidt at jeg har drenge nisse bukser på haha!
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar