tirsdag den 9. december 2014

New in!

ASOS.com
 
Den er desværre for lille over brystet.
Jeg kan ikke engang være i den, selvom jeg
ikke har BH på. De bliver helt fladmast
og jeg kan næsten ikke få den af/påBuhuu ):
 
ASOS.com


Jeg er helt pjattet med den her!
Den er lidt besværlig med at man helst skal ha' en
stropløs BH under, for at få den rette effekt.
 
NELLY.com

Buksedragt. Suuuper sød og behagelig at ha' på!
 
H&M
Den skal nok byttes, da mine bryster ikke engang kunne
være i en 38. Iiih altså!
 
FØTEX
 
Paul Frank! Havde kigget på dem i sååå lang tid,
og i dag blev dagen, hvor de kom med hjem!
 
Købte også nogle leopard leggins/bukser, en negleolie og B vitaminer til neglene.
Gro forhelvede, grooo!


Fik også lavet mine julenegle færdige :D !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar