mandag den 8. december 2014

Mandag blev en hyggelig dag!

I går da jeg kom hjem fra Sverige, tog jeg direkte ud til nogle af mine venner, hvor vi alle mødtes og holdt filmaften med begge hobbiten filmene. Såå hyggeligt!
Vi tog hjem ved en 22.30 tiden og gik direkte i seng (fordi der er så pissefuckinglorteluderrøv-koldt i den lejlighed jeg bor i, hos min veninde)
Da vækkeuret ringede kl. 06.40 i morges, synes vi bestemt ikke det var sjovt at stå op. Buhuu!
Vi kunne sagtens ha' sovet et par timer mere. Det var koldt og mørkt og bare en rigtig mandag morgen! Godt det ikke var mig der skulle på arbejde :D !
Jeg tog hjem til mine forældre og fik spist lidt morgenmad, og faldt derefter i søvn igen, indtil ved 12 tiden. Lææækkert!
 
Derefter bagte jeg de svenske Lussebullar, som jeg havde lært at lave i Sverige :D
- Samtidig med at jeg lavede lidt nailart, som ikke blev færdig. Det må jeg gøre i morgen.
Derefter tog jeg ud med en kurv boller til min farmor og farfar, som havde 1/3 pakker som jeg venter på!
I kan få billede af indholdet i morgen, når jeg også har hentet den anden pakke :D !
 

Sikke noget gris at bage boller!
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar