lørdag den 20. december 2014

Så er nytårskjolen bestilt!

Jeg kunne som sagt ikke passe den kjole jeg havde købt til nytår,
så den blev byttet. Det var meningen at jeg skulle ud med tøserne 
og kigge på nytårs kjoler, men 2 af dem kan kun mellem
jul og nytår, hvilket jeg ikke kan, da jeg skal til julefrokost
og holde min fødselsdag, 1 har allerede bestilt sin over nettet,
og den sidste vidste ikke hvornår hun havde tid. Så jeg valgte at gå på
 nelly.com, og finde en. Faktisk havde jeg planlagt at ha
min nye playsuit "sex on legs" på, også fra Nelly.com, men
så kom jeg i tanke om, at jeg jo også skulle ha noget på til
min fødselsdagsfest!! Så den kommer på dér i stedet,
og så kommer denne skønhed på, nytårsaften!
 
 
 
 
 
 
Less is more! Er det ikke sådan man siger ;) ?
Burde egentlig finde nogle sorte stilletter til den,
men med mine 177 cm, så bliver jeg simpelthen for høj
i stilletter, så det er et no go!
På med nogle ballerinaer. Det er også meget mere behageligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar